19.12.14

Verjaardagspost

Het is best moeilijk om post zo te versturen dat deze precies op tijd komt. Laat staan in de feestmaand en al helemaal vanuit het buitenland! Tegenwoordig heb ik geen idee meer, hoelang post erover duurt om van A naar B te komen en hoop altijd maar weer dat (brievenbus)pakketjes, kaarten en brieven redelijk op tijd bezorgt worden.
Vandaag zaten er twee enveloppen tussen de post uit Frankrijk. Een lieve kerstwens en een leuk verjaardagscadeautje, zomaar van Alet van blog 'Toilylu'!
Te vroeg, te laat... mij maakt het in de meeste gevallen niets uit want één ding is een feit, iedereen wordt blij van vrolijke post, Toch?!
Alet, hartelijk bedankt voor je lieve kaartjes en kerstboomhanger!





Pictures © By Marloes Thuis

6 opmerkingen:

  1. Ik had gehoopt dat het op de dag zelf aan zou komen; verjaardagskaartje maandag op de bus en het kerstkaartje woensdag en uiteindelijk komen ze allebei op dezelfde dag aan........... Niet erg. Voornaamste is dat je het hebt ontvangen in ieder geval.
    Mooie foto's heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind je post in ieder geval super! En dat bedoel ik dus... het is altijd weer een verrassing wanneer post aankomt ;-)

      Verwijderen
  2. Oh wat een fijne spulletjes! Ik vind het witte hertje ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk hè! Uh... welke bedoel je eigenlijk ;-) Ik heb geen idee waarom, maar ik heb echt iets met hertjes en vind het prachtige dieren! Het hertenhoofdje komt van Intratuin en die kon ik echt niet laten liggen :-)

      Verwijderen
  3. Wat leuk en zo attent; een hert, VW-busje. Wat een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hertjes, VW-busjes, Fiatje 500, Retro, Kleur... jullie kennen mij inmiddels al aardig ;-)

      Verwijderen