23.12.14

Tarte tatin aux tomates

Een tijd geleden zat ik in een wachtkamer door wat tijdschriften te bladeren, toen mijn oog op een heerlijk recept viel.
Tarte tatin van trostomaatjes!
Ik kon de wachtkamer niet verlaten voordat ik dit overheerlijke recept in mijn bezit zou hebben ;-) Meestal zit er wel ergens onderin mijn tas een pen, en vond ik ook een oud boodschappenbriefje die aan de achterkant onbeschreven was.
Ik had nog even tijd, dus nam ik snel het recept over uit het kooktijdschrift. Volgens mij was het een Delicious.
Ik ben blij dat ik dit gedaan heb want inmiddels heb ik deze taart al meerdere keren gemaakt en valt hij bij velen erg in de smaak!
Hij past prima als bijgerecht op buffetten, bij de BBQ, bij de borrel, in de zomer maar ook zeker met de feestdagen... Kortom hij is niet moeilijk om te maken, dus probeer hem eens zelf te bakken (het recept)!







Pictures © By Marloes Thuis

7 opmerkingen:

  1. Goed idee! Ik vind warme tomaten erg lekker van smaak en dan met bladerdeeg (en knoflook).
    Morgen ga ik nog wat laatste boodschappen doen, dus je bent precies op tijd ;-)
    Mooie foto's Marloes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet dat bakpapier niet! Ben ik weleens vergeten, nou dat heb ik geweten... ik moest de oven flink poetsen ;-)

      Verwijderen
    2. Daar houd ik niet van; de oven schoonmaken;-)

      Verwijderen
    3. Haha, schoonmaken is sowieso niet echt een hobby van mij ;-)

      Verwijderen
  2. Ziet er lekker en zomers uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar ook heerlijk in de winter! Zelfs lauw of koud smaakt deze nog heerlijk :-)

      Verwijderen
    2. Om ´s winters de zomer even in huis te halen!

      Verwijderen