3.12.14

Post van Sinterklaas

"Zo leuk!". Vandaag lag er hele speciale post op de deurmat. Ik kreeg toch zomaar een persoonlijke kaart met cadeautje uit Frankrijk van Sinterklaas! Ja, ja, je leest het goed, uit Frankrijk en niet uit Spanje ;-)
Sint schreef het volgende:
Lieve Marloes,

Voor de haard,
schrijft Sint je deze toffe kaart.
In Utrecht, in een leuk boekenwinkeltje liep ik er tegenaan,
ik dacht meteen die moet naar Nijmegen gaan.
Dus bij deze een "Vroolijk Sinterklaasfeest", 
met veel gezelligheid nog het allermeest!

Een hartelijke groet van Sint en zijn Pietenstoet.
XxX

In de enveloppe zaten sterretjes, toffe kaarten, stickertjes en een cadeautje. O' wat kent de Sint mij al aardig goed!
Hij schenkt mij een geweldige theedoek met een hertje erop! Oh Dear, wat gaaf!
Ik heb inderdaad een zwak voor hertjes :-)

Lieve Sint,

Bedankt voor uw cadeau waarmee ik kan afdrogen,
U mankeert niets aan uw gezichtsvermogen.
Het is een theedoek die ik erg mooi vind,
hartstikke bedankt lieve Sint.
Graag wil ik ook Alet van blog "Toilylu" bedanken, uw Franse hulppiet,
wat is ze toch een toffe griet.
Ze weet mij te verrassen,
 voortaan ga ik maar al te graag afwassen.

Veel liefs van mij
Marloes
XxX








Pictures © By Marloes Thuis



8 opmerkingen:

  1. Erg blij dat je er blij mee bent.
    En ook blij dat de envelop al is aangekomen, want soms duurt het echt kweet niet hoe lang........
    En wat een tof "antwoord" gedicht, super leuk om te lezen.
    XxX de franse hulppiet Alet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Dear, het is 3 december; te vroeg uitgepakt ;-)
    Ik herken de prachtige envelop, de inhoud nog niet. Dat kost nogal wat moeite hoor!
    Sinds vandaag staat De Zak van Sinterklaas in de huiskamer met wat kadootjes en een envelop uit Frankrijk.
    Mooi blogbericht Marloes! En wat een geweldige hulp heeft Sinterklaas!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Dear indeed... te vroeg uitgepakt, Oops! Heb ik weer ;-)
      Ja, met die geweldige hulppiet mag Sint wel heel erg blij zijn! Wij in ieder geval wel :-)

      Verwijderen
  3. Oh, what a nice Nikolaus :-)
    Groetjes, Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen