14.12.14

Merry & Bright by Zilverblauw

Anki en Casper van 'Zilverblauw' wilde iets gezelligs doen zo rond de kerst.
Ze ontwierpen een nieuwe print, die je gratis kan downloaden als een soort cadeautje voor iedereen!
Vervolgens kan je als je het leuk vindt, de poster op jouw manier presenteren in je eigen huis, er een foto van maken en deze doormailen naar Anki of Casper. Zij plaatsen dan jouw foto op een 'speciale pagina'.
Wil ook jij de Merry & Bright poster downloaden, klik dan voor meer info op 'Merry & Bright: Free Christmas Printable'.
Ikzelf ben fan van de blog 'Zilverblauw' en hun creaties, dus ook ik doe graag mee met deze leuke kerstposteractie!

Anki & Casper, Hartelijk bedankt voor dit mooie kerstcadeau!





Pictures © By Marloes Thuis

10 opmerkingen:

  1. Prachtig stilleven Marloes. Mooie kleuren bij elkaar en geweldige (schaduwen van de) kerstboompjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx Ageeth, in de poster van Zilverblauw zit bijna dezelfde tint roze als het roze kerstboompje!

      Verwijderen
  2. Mooi gedaan zo. Staat gezellig bij elkaar.
    De poster is prachtig, ik ben ook groot fan van de blog Zilverblauw.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè, ik vind hun blog echt helemaal mijn smaak! :-)
      En volgens mij zijn het echt hele leuke mensen!

      Verwijderen
  3. Hij staat ook weer prachtig bij jullie! Heel mooi met die pastelkleurtjes bij elkaar:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Denies! Volgens mij staat deze topper in elk interieur :-)

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dankjewel Wimke, Jouw kerstkaarten vind ik ook een top idee!

      Verwijderen
  5. Ik vind hem zo mooi! Zodra ik bij mijn ouders ben ga ik hem uitprinten (geen printer hier). Wat heb je er een mooie foto van gemaakt, leuk die boompjes. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die boompjes vond ik gewoon bij AH en volgens mij waren ze diezelfde dag al uitverkocht ;-)

      Verwijderen