6.12.14

5 december en de S van...

SUFFERD!
Ja jullie lezen het goed, niet de S van Sint maar van Sufferd ;-)
Zoals velen van jullie, vierden ook wij gisteravond pakjesavond samen met familie. Wij verzorgde het eten en daar hoort natuurlijk ook iets lekkers bij voor bij de koffie. Mees en ik hadden besloten om samen een banketletter te gaan bakken uit het kookboek "De smaak van december" van Albert Heijn 2005.
Zo gezegd, zo gedaan zou je denken. Alles verliep vlotjes totdat ik de banketletter in de oven wilde schuiven. Ik zag iets aan de letter maar had echt geen flauw idee wat en Mees ook niet dus...
Even later stond er een heerlijk geurende letter op de aanrecht af te koelen en kwam Yf met het verlossende antwoord. "Marloes, hoe schrijf je de letter S?", was zijn enige vraag. Toen ik nog eens goed naar de letter keek moest ik wel erg lachen, we hadden de letter S gewoon in spiegelschrift gemaakt, Duh...!
Voor diegenen die een "normale" banketletter willen bakken heb ik hier (Het recept)!






Zo had hij er "eigenlijk" uit moeten zien ;-)



Pictures © By Marloes Thuis

10 opmerkingen:

  1. Anoniem6.12.14

    Kan me voorstellen dat je dat overkomt! Wel een leuke anekdote :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Origineel toch een S in spiegelbeeld.....
    Typisch iets wat mij ook zou kunnen over komen.
    Hij ziet er in ieder geval heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, zo had ik het nog niet bekeken ;-)
      Hij smaakt in ieder geval goed!

      Verwijderen
  3. Fantastisch! Hij ziet er wel superlekker uit! X Wimke

    BeantwoordenVerwijderen