22.11.14

23 november 2000

Vandaag 14 jaar geleden, wisten we gister nog niet dat we vandaag papa & mama zouden worden,
immers mijn uitrekendatum was 29 november en zat ik die dag nog gewoon hoogzwanger op de fiets.
Op 23 november 2000 werd onze eerste zoon geboren, "Niek"! Vanaf dat moment waren we niet alleen soulmates, getrouwd maar kregen we er een geweldige nieuwe titel bij namelijk die van "Ouders"!
Eindelijk konden mijn zelf ontworpen geboortekaartjes verzonden worden! Vanaf dat moment waren wij trotse ouders, en dat zijn we tot op heden nog steeds!




Pictures © By Marloes Thuis

6 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Het is zo bijzonder, je eerste kind en je geboorte als ouders.
    Geweldig geboortekaartje Marloes. Een stempel!?
    En je 3e foto is prachtig qua spullen en styling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Voor het geboortekaartje had ik i.d.d. een stempel gemaakt :-)

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie kaartjes had je gemaakt zeg! Maak er een gezellige dag van samen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het was gister een hele geslaagde verjaardag :-)

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wat een leuk kaartje ontworp je zeg! Leuk meteen stempel:) en leuke naam heeft jullie zoon trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Niek is vernoemd naar zijn tante, tante Annique (mijn zus) :-)

      Verwijderen