17.5.14

HOERA



Vandaag is het er dan eindelijk van gekomen, mijn blog gaat van start! Dan mag natuurlijk iets lekkers bij de koffie niet ontbreken!


‘THUIS’ by Marloes Thuis wordt een blog over vormgeven in de ruimste zin van het woord met een grote passie voor Interieur, Kleur, Design, Good Food, Coffee, Kids, Retro, Vintage and more met een vleugje humor en kitsch!

Van jongs af aan vond ik bezig zijn met interieur al ontzettend leuk en verhuisde op mijn kamer
meubels en accessoires regelmatig van links naar rechts. Nog steeds koester ik deze passie voor wonen! Mijn motto: “Mix and Match” omdat ik een lichte obsessie voor het mengen van stijlen heb. Ik vind namelijk heel veel mooi en inspirerend. Maar, er moet wel degelijk een balans zijn…

Groetjes,
Marloes Thuis

Picture: © By Marloes Thuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten